Over GoodWerk W&S en interim HR management

GoodWerk Werving + Selectie is opgericht door Nicole van Dael. Met meer dan 17 jaar ervaring in de werving en selectie, uitzendbranche en human resource een op en top vakvrouw! Ze is werkzaam geweest voor de grotere bekende uitzend en werving en selectie partijen in de regio Zuid-Oost Brabant in functies als vestigingsmanager, senior accountmanager en commercieel manager. Daarnaast heeft ze ruime ervaring op gebied van human resource/p&o binnen het MKB.

Jarenlange ervaring

Door haar jarenlange werkervaring en expertise in de arbeidsbemiddelingsbranche weet ze als geen ander de juiste match voor u te maken. Hierbij spelen zowel de harde als de zachte criteria een belangrijke rol. Middels de STAR methodiek houdt ze op een professionele wijze haar intakegesprekken met werkzoekende kandidaten.

Haar netwerk in de regio Zuid-Oost Brabant en Noord en Midden Limburg loopt als een rode draad door haar werkprocessen heen evenals haar kennis van de vakgebieden Commercie, HR, Inkoop en Finance. Hierop ligt dan ook de focus wat betreft de bemiddeling van kandidaten vanaf een mbo+ niveau. Middels de dienstverlening  werving en selectie biedt GoodWerk de opdrachtgever de mogelijkheid  de kandidaat direct zelf in dienst te kunnen nemen middels een afkoop fee. Kandidaten profiteren van de mogelijkheid direct een contract bij hun toekomstige werkgever te ontvangen.

Naast de werving en selectie dienstverleniging is ze ook op interim basis inzetbaar als interim p&o functionaris binnen het MKB. Diverse opdrachten heeft zij inmiddels succesvol vervuld. Onderwerpen die hierbij veelvuldig aan bod komen zijn o.a. functioneringsgesprekken, arbo, verzuimbeleid, ontslag, aanname, schrijven van functieprofielen, opstellen personeelshandboek, voeren van werkoverleg, coachen sturen van medewerkers, contracten etc. etc. Dus bent u op zoek naar een interim p&o’er voor een paar uurtjes in de week voor u te ontzorgen op gebied van human resource management dan bent u hier aan het juiste adres!

GoodWerk onderscheidt haar dienstverlening door:

  • Afspraak = afspraak
  • 1 aanspreekpunt
  • Klant en kwaliteit gericht
  • Creatief
  • Maatwerk interim HR werkzaamheden
  • Hr ondersteuning mogelijk vanaf 1 uur per week
  • Gelijkwaardige gesprekspartner
  • Transparante werkwijze